Thursday, August 14, 2008

I wanna kill Biology before Biology kills me.

Anyone has a knife?

5 comments:

thetallguy said...

Joker has one...anyone joining to kill moral as well?

耀慷 yewhong said...

Haha. This is short but funny. It's quite easy isn't it? Except the mcq. =/

Joanne Lee said...

thetallguy: haha. yeah. would love to use his knife. lol. neh, no more moral for me already. but i don't mind joining you to kill it. :D

yewhong: haha. yeah. it wasn't that hard afterall. yesss! the mcq!!! oh well, let's just hope that our tembak-ing will be correct eh? hehe. :)

Robin said...

Wasn't this my words on msn where I said, "I must kill my assignment first before it kills me?" :P

Why copy on me for ur bio??? :D hahaha!!!

Joanne Lee said...

robin: is it? i didn't realize your pm on msn though. lol. the words just came to my mind this morning while reading my bio. haha.