Tuesday, July 22, 2008

Anyone wants to play rock, scissors and stone? :)

This is seriously a very random post.

27 comments:

Jason said...

what in the world is rock, scissors and stone???? isn't it supposed to be rock, paper and scissors?

Joanne Lee said...

jason: yeah. it's supposed to be scissors, paper and stone. but i wanna play rock, scissors and stone. haha.

beathead said...

LOL cissss

Joanne Lee said...

beathead: why you cis? terasa issit? :P anyway, wanna play rock,scissors stone?

Kyograne said...

how to play?? rock win scissors...scissors win stone??

thetallguy said...

yalor, how to play? rock win stone?

Joanne Lee said...

kyograne: hmm. play like normal scissors, paper and stone loh. hahaha.

thetallguy: yeah. rock will win stone because rock is very much bigger than a stone. hahaha..

耀慷 yewhong said...

Lol. Joanne i can see that you are getting bored-er and bored-er. Then nothing beats rock?

Joanne Lee said...

yewhong: yes, i am bored-er and bored-erer. haha. soon i'll be bored-erest. hahahaha. hmm.. can. joanne loh. :D

Kyograne said...

haha...but sumtimes....little stone can beat a big rock~~hehe

Joanne Lee said...

kyograne: hmmm.. someotimes lah. but most of the time big rock will win. ahaha.

Kyograne said...

haha...rock will broke 1st be4 the stone crush~~hehe

Joanne Lee said...

kygrane: but rock so big wor. where can break so easily? haha.

Kyograne said...

haha~~~sumtimes...depends wat rock u using...

Joanne Lee said...

kyograne: got so many different kinds of rocks meh? haha.

Kyograne said...

ya...hard rock....soft rock...brick...etc....
hehe..

耀慷 yewhong said...

LOL LMAO ROFL! ENOUGH LAR U TWO. SO FREE CRAPPING AR? Somemore crap until no end. Exams coming!

Kyograne said...

hehe~~juz argueing whether rock can win stone or stone can win rock mar~~
wat is LMAO ROFL actually??

Joanne Lee said...

kyograne: hmm.. got soft rock one ah? aiyah. just use the rock by the roadside one. the hard kind. haha. so rock will win. :) by the way, LMAO is laugh my ass off and ROFL is roll on floor laughing. hehe.

yewhong: crapping good what. aiyah. exam still got 2-3 more weeks mah. can always crap and study! haha.

耀慷 yewhong said...

seriously u are so pro. just a 8 word post can attract 20 comments. Rofl

Kyograne said...

yewhong :haha~~coz its a nice topic to argue~~hehe...

joanne: okok...i surrender...rock win stone...hehenb

Joanne Lee said...

yewhong: no need to be pro one mah. haha. this is just a nice topic to talk about. haha. pointless and meaningless topic got more things to crap one mah. :)

kyograne: so fast??? crap more lah. ahahah.

Kyograne said...

okok~
but i still believe that stone can win rock~~
coz stone is small...while rock is big...big rock when hitting small stone, it will break off

耀慷 yewhong said...

kyograne: hmm u got a point there.

Joanne Lee said...

kyrograne: hmm.. but some big rock really won't break loh. those seriously hard ones. haha.

Jason said...

depends on how sharp is the small stone...hahaha

Joanne Lee said...

jason: but if the stone is very sharp but it's so small so so so small that you can't even hold it, it can't break the big rock also what. :D